Foto: Ans Brys

Word sponsor

De Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience heeft ondernemingen en particulieren heel wat te bieden. Ontdek hier de exclusieve voordelen.

Als sponsor helpt u mee in het realiseren van de culturele en maatschappelijke doelstellingen van de Erfgoedbibliotheek. Bovendien leveren wij u concrete tegenprestaties. U krijgt bij elk sponsorpakket exposure en hospitality: opvallende visibiliteit, deelname aan belangrijke netwerkevenementen voor u en uw relaties, gratis toegang tot onze activiteiten en evenementen, gebruik van de historische Nottebohmzaal voor uw exclusieve bedrijfsevents.

Bedrijfssponsoring

Samen met Museum Plantin-Moretus en het Letterenhuis is de Erfgoedbibliotheek lid van het Dotatiefonds voor boek en letteren. Dit fonds, dat wordt getrokken door CEO van BASF Antwerpen Wouter De Geest, ondersteunt nieuwe aankopen en restauraties van de collecties van deze instellingen. Alle drie bewaren ze unieke topstukken uit het werelderfgoed, van de wieg van de boekdrukkunst tot schrijversarchieven van vandaag. In een interview met Wouter De Geest in het weekblad Trends leest u wat het Dotatiefonds voor uw bedrijf kan betekenen.

U kan de Erfgoedbibliotheek steunen door een partnership aan te gaan met het Dotatiefonds. Via structurele of projectgebonden sponsoring toont u uw maatschappelijk engagement. Uiteraard staan wij open voor uw wensen en zorgen voor een partnershipformule op maat. Elke sponsoring is belangrijk voor ons - ongeacht de grootte.

• Structurele sponsoring
    • gericht op aankopen en restauraties
    • mogelijk vanaf 5.000 euro per jaar, met een looptijd van 2 jaar
  • Projectgebonden sponsoring
    • gericht op specifieke aankopen en conserveringsbehandelingen, mogelijk vanaf 10.000 euro
    • ontdek de projecten die u mee kan helpen realiseren

Particuliere sponsoring

Ook als particulier kan u de Erfgoedbibliotheek sponsoren. Zilveren sponsors betalen 500 euro per jaar voor één persoon. In ruil hebben we heel wat voor u in petto:

• Lidmaatschap tot het Dotatiefonds voor boek en letteren
  • 5 tickets voor een bezoek aan onze jaarlijkse tentoonstelling
  • Ticket voor een rondleiding achter de schermen van de Erfgoedbibliotheek

Gouden sponsors geven 1.500 per jaar voor twee personen. Uw sponsoring geeft recht op:

• Lidmaatschap voor twee personen tot het Dotatiefonds voor boek en letteren
  • 5 duo-tickets voor een bezoek aan onze jaarlijkse tentoonstelling
  • Exclusieve rondleiding achter de schermen van de Erfgoedbibliotheek door de conservator
  • Tentoonstellingscatalogus

Contacteer ons

Wil u sponsor worden of eerst meer informatie inwinnen? Mail ons voor een afspraak.