Foto: Ans Brys

Word vriend

Het 'Dotatiefonds voor boek en letteren' is de vriendenvereniging van het Letterenhuis en de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience. Met de middelen die het verwerft, werden al prachtige collecties en zeldzame exemplaren aangekocht of gerestaureerd.

Lid worden is eenvoudig:

• vul het online formulier in
  • een individueel lidmaatschap kost 40 euro, duo’s betalen 60 euro
    • schrijf het over op onze bankrekening  (BE53 7330 1970 3053 van het Dotatiefonds vzw), of
    • betaal het lidgeld online met deze beveiligde betaallinks (40 euro | 60 euro)

Enkele dagen later ontvangt u uw lidkaart per post. In ruil voor uw vriendschap krijgt u:

• gratis toegang tot de activiteiten van het Dotatiefonds
  • gratis toegang tot de vernissages in de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience en het Letterenhuis en 50 procent korting op de activiteiten van beide huizen
  • gratis toegang tot de vaste collectie van alle stedelijke musea van Antwerpen en 15 procent korting op aankopen in de stedelijke museumwinkels

Eerst wat meer informatie inwinnen? Dat kan via 03/338.87.30.