Nottebohmzaal

Topman Google spreekt over de kansen en gevaren van de digitale revolutie

Lezing door Thierry Geerts

Thierry Geerts, topman bij Google België en Luxemburg stelt zijn nieuwe boek Homo Digitalis voor  in de Nottebohmzaal van Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience in centrum Antwerpen. Je ontdekt er meteen ook de link tussen Google en de eeuwenoude collecties.

In Homo Digitalis kijkt Thierry Geerts, topman van Google België, naar de gevaren én de kansen van de digitale revolutie. Zonder taboes en met de blik vooruit geeft hij talloze prikkelende voorbeelden van hoe de digitalisering ons als mens en samenleving beïnvloedt. Zijn conclusie is helder: de technologie is neutraal, het is aan de mens om er bewust en zelfzeker mee om te gaan. Doen we dat, dan zal de digitalisering ons gelukkiger maken, met meer tijd voor creativiteit, diepgang, zorg en de zaken die er écht toe doen.

Praktisch

• Zondag 27 maart 2022, 14u tot 15u + signeersessie
  • In de Nottebohmzaal van de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience
  • Standaardticket € 16
  • Een organisatie van Herita in samenwerking met Lannoo en de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience

Terugbetaling of omboeking?

Kocht je tickets voor de lezing van 28 november dan bieden we je de kans om je ticket(s) om te boeken naar 27 maart of om een terugbetaling aan te vragen. We stuurden elke deelnemer een mail met daarin alle informatie. Heb je deze mail niet ontvangen? Geef ons dan zeker een seintje via info@openmonumenten.be

Covidmaatregelen

We verwelkomen je op 27 maart graag volgens de dan geldende covidmaatregelen

De toegangskaart voor deze activiteit kan niet worden terugbetaald behalve in geval van annulering van het evenement.  We brengen je dan via mail op de hoogte en contacteren je voor de compensatie van je ticket(s).

Thierry Geerts